acasadipia

Alla inlägg den 14 oktober 2020

Av Pia - 14 oktober 2020 07:27

Mitten av veckan. Ok vad ska jag skriva mera. Det stod helt still först. Berodde kanske på att de meddelande att tåget skulle bli några minuter försenad. Och det pga att ett fjärrtåg hade fått gröntljus innan utan att det hade kommit in till perongen. Knäppt.

Jag som blev stressad hemma för jag fick magknip och var tvungen att sitta lite längre på toa. Det gjorde att jag kom hemifrån senare. Mår bra igen och kom i tid till tåget som blev några minuter senare.

Igår när jag åkte hem så var det förseningar på tåget. Kändes olustigt att stå och vänta på tåget och det blev fler och fler människor på perrongen. Mem egentligen var det inte mer folk än det var innan corona. Hade tur. De bestämde att hoppa över alla stationer mellan Solna-Upplands Väsby så det blev inte så trångt och jag kom i vanlig tid hem till Märsta.

I går utsatte jag mig för en utmaning. Min kollega skulle klippa sig i går och hon är som jag när det gäller selfie. Hon skulle ta kort på sitt nyklippta år och lägga upp den i vår grupp på Messenger och jag skulle då om hon gjorde det ta ett innan jag rakade bena och ett efter. Jag har tagit korten. Men väntar nog lite så de inte får en världens chock på morgonen. Mina kära kollegor ska få vakna först.

Månen var som en banan men det såg ut som han roade sig med en boll så här på morgonen.

Ha en trevlih lill-lördag

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards