acasadipia

Alla inlägg den 11 april 2019

Av Pia - 11 april 2019 06:59

Godmorgon denna torsdag. Igår hade jag tänkt att jag skulle röja lite hemma men ingenting röjdes bort.jag fixade så mina vänliga maskiner fick jobba iallfall. Tvättade och hängde tvätt. La (slängde) den torra tvätten i soffan. Diskmaskinen fick jobba lite oxå. Föresten eftersom jag fyllde diskmaskinen så kan man väl säga att jag röjde lite i köket. Vad duktig jag var då. Hoppas jag är duktigare i kväll. Kanske viker tvätten som ligger i soffan. Skulle behöva sätta två skott i jord. Håll tummarna att jag hittar energi till det.

Min energinivå är låga. Det ska pakas inför Gotlands resan. Sammlar kanske enegi till det. Orkar inte tänka alls.

Är på väg till dietisten. Hopoas på lite nergång i vikten. Har kämpa i fyra veckor med 5/2-metoden. Runt 800 kalorier två dagar i veckan. Borde ju hända något kan tycka.

Kram på er.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards