acasadipia

Alla inlägg den 8 april 2019

Av Pia - 8 april 2019 09:10

Sitter här alldeles själv och äter frukost. Tre intensiva, glädjefyllda, energifylla, nördiga, underbara dagar i Tierp. Ja vi har ett gemensamt intresse kring BuJo men tror det som känns viktigast var att få umgås med så många trevlig människor. Att få dela och hör andras livsöden. Glad och jobbiga. Få se att alla gör olika och att det är ok att vara olika. Få skratta tills magen värker, få handla av Tidformeras sortimentet till plånboken värker. Idag har man någon slags baksmälla när man försöker smälta allt. Man längtar redan tils nästa gång.
Tog semester idag så jag kunde varva ner lite.

Vardagens plikter börjar göra sig hörda. Måste röja lite, tvätta lite, handla lite, ta hand om mig själv lite ja ni ser mycket att göra.

Kram

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards