acasadipia

Alla inlägg den 16 juli 2018

Av Pia - 16 juli 2018 07:32

På väg till jobbet efter tre veckors semester. Tillbringade den mesta tiden på Gotland. Efter två jobbiga sommrar så hade jag en skön avslappnad semester. Badat lite. Att det inte blev mer bad beror på förskylning och kallt i havet. En dag åkte vi till Gotlands östkust och badade åååå vad härligt det var. Säkert över 20 grader i havet, långgrunt och lite vågor. Om vindarna ligger så att ytvattnet blåser från land så blir det kallt men om det är tvärtom så blir det varmt. Så är det fel vind på västkust så är det rätt på västkusten. Alltså på Gotland. Kan nog gälla andra öar oxå.

Vad har jag gjort. Pysslat, umgåtts, betonggjutning, vilat, bakat. Ni kommer under veckan få bilder kan inte sätta in alla nu för då blir det förmycket. Här kommer några bilder på stenar som jag har målat.

Så det var alla bilder på stenarna. En del har jag använt mig av tekniken torrborstning. Och så trestade jag lite annat oxå.

Drick mycket vatten nu så ni inte får värmeslag.

Ha en skön måndag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards