acasadipia

Alla inlägg den 25 januari 2018

Av Pia - 25 januari 2018 08:56

Nu känns det att det är i slutet av veckan. Är trött och det går segare. Men bra ändå. Det här blivit varmare och snön är på väg bort. Tyvärr så kommer värken smygande i kroppen. Den känns spänn även fast jag är avslappnad. Jag ska använda mina verktyg jag har lärt mig på rehab. Andas, notera obehaget, putta det vidare, fortsätta att andas och då med magen. Går ganska bra.

Så här såg chokladbanankakan ut. Halva var kvar när jag gick hem i går. Får se om det finns något kvar. Den var rent ut sagt jävligt God.

Moltas viftar på svansen när mamma kommer med tröjan jag har stickat. Vad glad man bli. Ska nog göra en till åt honom.

Nu är golvet i vardagsrummet rent oxå. Denna vecka har jag koncentrerat mig på att dammsuga och tvätta golv. Se ni vad fint det är?

Hade en festmiddag hos min granne igår. Damerna från nyår tog en repris. Vi blev bjudna på vildsvin, underbart gott. Jag hoppade vinet eftersom jag skulle jobba idag. Var nog bra för både nog inte kommit upp ur sängen om jag hade druckit ett glas. Himla trevligt hade vi och det blev lagom sent. Kom alltså i säng i tid. Sovit sådär. Har hostat i natt irriterande. Imorgon är det fredag så en dag till att gå upp för jobba.

Ha det gott

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards