acasadipia

Alla inlägg den 29 januari 2018

Av Pia - 29 januari 2018 09:51

Nu är det dags igen att ta sig igenom en vecka med jobb och ha de underbara barnen hemma. Joakim har en massa läxor denna vecka men jag tror han klarar dem galant. Denna vecka bjuder även på utvecklingssamtal. Barnen ska på teater med faster o familj. Mycket händer så snart sitter jag och skriver att en ny vecka har börjar igen.

I lördags var mamma och jag på utflykt till Knivsta och prylboden. Hittade en kruka, elefant och en bordsvävstol.

Min korg/kasse till Moltas leksaker börjar ta form oxå.

Jag har tänkt att ta det någorlunda lugnt denna vecka. Men har ökat stegen med 10% så måste ta en sväng på kvällarna. Eftersom Joakim brukar gå ut med sin pappa så så jag att från och med denna vecka går jag ut med honom på mina veckor. Tyckte det var en bra idé att höja när jag har Joakim hemma så han kan få ut mig.

Bjöd vänner på en chokladbanankaka i går innan barnen kom. Tog inget kort så jag stoppar in den förra istället. Enda som skiljer dem åt är att den vi åt i går var mörkare. Mer choklad i.

Veckans uppslag i BuJo var ett riktigt funderare innan jag gjorde den. Eftersom februari börjar i den. Men gjorde mån-ons med januari-temat och tors-sön med februari-temat. Blev riktigt fint.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards