acasadipia

Alla inlägg den 28 maj 2016

Av Pia - 28 maj 2016 10:14

Det känns bättre idag. Igår var en jobbig dag psykisk. Allt var skit. Men jag överlevede.

Om ni undrar så plockade jag ur och i diskmaskinen medans vattnet kokade och teet drog sig. Men det var typ det enda jag gjorde.

När barnen är här så brukar vi titta på en film på fredagen som mys. Igår blev det Big hero 6. Den var bra tycker jag. Barnen somnade under filmen och sov kvar på soffan hela natten

Själv har jag sovit dåligt. Och när jag väl somnade väckte skatorna mig vid halv fyra. Det lät som någon sköt med en kpist. Men de jagade en katt.

Jag har inte planerat dagen. Just nu spelar killarna på xbox och jag har fyllt på i diskmaskinen och satt på den. Sen får vi hoppas att man gör mera. Men det känns mer positivt i dag är lite sugen på att sätta mig och brodera lite. Något som jag inte har känt de senaste dagarna.

Ha en trevlig Lördag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards