acasadipia

Alla inlägg den 21 maj 2014

vab

Av Pia - 21 maj 2014 21:28

Idag vaknade David med magvärk så han fick vara hemma, men det var inget farligt så imorgon blir det dagis. Eftersom min stora kärlek var hemma så kunde jag åka på mammografin. Om jag i framtiden behöver hjälp med sjuka barn så kan love göra det.

Idag var det familjedag på fritids med picknick. Vi gjorde femkamp och grillade korv i det fina sommar väder.

Jag är så glad att barnen har accepterat min stora kärlek och att de går så bra ihop. David har varit den svår flörtade men tro det är okej nu. Han måste förstås kolla om jag tycker lika mycket om honom fortfarande. Joakim verkade tycka det var bra på engång. Trodde faktiskt att det skulle vara tvärtom.

Håller på att pyssla med mina hemliga saker som snart är klara. Snart ska ni få se vad jag har gjort oxå.

Har läst ut andra Harry Potter boken nu. Vi tar lite paus nu från Potter och har börjat läsa Astrid Lindgrens Ronja Rövardotter istället. Barnen lyssnar lika intressant på det som Harry Potter. Ska nog försöka att få tag på gamla Pippa Långstrump och Emil i Lönneberga oxå. Är det någon som har tips på bra böcker jag kan läsa för barnen så säg till. Skulle vara roligt att läsa något som man inte har läst.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards