acasadipia

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Pia - 5 maj 2014 07:34

... Och solen skiner. Fick skrapa av lite is på sadeln men det värmer i solen. Inte så farligt med måndag ska vara föräldrarledig resten av veckan. Sista gången för Joakim. Lillkillen har blivit så stor att man snart inte får ta ut föräldrardagar på honom. Som tur är får jag vaba några år till. Sedan behöver han inte mig för sådana saker. Ett stor suck. Underbart att se när han växer upp men det går så himmla fort.

Idag kommer mormor hon ska hämta barnen så jag behöver bara åka hem då är alla hemma.

Idag kommer nog det slutgiltiga beslutet att jag ska bara jobba på växeln. Tror det kommer att gå jätte bra. Kommer sakna flextiden men får trevliga kollegor och kan virka mellan samtalen så det jämnar nog ut sig i allafall.

Håller på att virka för fullt mem eftersom de är presenter kan jag inte visa dem ännu. Men jag är kreativ fortfarande även fast det inte syns just nu. Har som vanligt många ideer i huvudet men har lite annat att göra nu så det stannar just nu kvar som ideer.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards