acasadipia

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Pia - 12 maj 2014 08:03

Nu är jag på väg till jobbet igen efter ha varit ledig sedan i tisdags. Tog ut för sista gången föräldrarledighet. Peter och jag delade dagarna som var kvar på barnen så jag fick Joakims och Peter Davids. Joakim blir nu så stor att man inte kan ta ut föräldrar dagar på honom. I fredags var Joakim på sitt första kvälls disco. Han hade bestämt sagt att han inte skulle gå men 45 minuter innan ångrar han sig och gick dit med sin kompis Alex och hans mamma. Alex hade följt med hem efter skolan så de pratade ihop sig om att gå.

Vi hade otur med vädret i veckan som var så vi var mest inne. Men på onsdagen fick Joakim vara ledig och jag och barnen åkte in till Stockholm och dels köpte en ny mobil till mig och så gick vi på BR. Sedan gick vi och fika med sekretariatet och tittade förbi på växeln så de fick se var jag jobbar nu. Helgen har flytit på med lungt tempo har inte gjort något speciellt.

Har virkat lite på min hemliga grejor börjar bli klar med dem. Det kommer att komma bilder på dem senare när de är hos sina nya ägare.

Börjar bli sugen på att sy lite nu. Ett lapptäcke kanske eller så ett skydd till overlocken. Vi får se vad det blir.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards