acasadipia

Alla inlägg den 29 december 2014

Av Pia - 29 december 2014 18:01

Jaha då är man hemma igen efter jul äventyr på Gotland. Har mest tagit det lugnt. Vi skulle åka tomtetåget i lördags men Joakim kräktes på natten och såg klen ut på morgonen så det blev inget tåg tyvärr. Men barnen har varit ute i snön och haft snökrig och går i gjort snögubbar. Det har alltså kommit mer snö på gotland än hemma.
Barnen har åkt till sin pappa nu. Så det är så tyst här nu. Har ont i huvudet. Kom på att jag inte hade druckit något te.

Här kommer några härliga bilder

Har försökt virka en duk men fått lov att lägga i från den efter att repat några gånger. Istället så har jag virkat en sittande labrador till Joakim. Håller på men en stående Chihuahua till David. De har valt ras och färg själva. Båda valde svarta men bruna ögon som Rasmus har.

Man borde kanske ha svart fyllning men tyvärr har jag inte det. Bild på Davids kommer senare. När hans hund är klar ska jag ta tag i duken igen.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards