acasadipia

Alla inlägg den 7 december 2014

Av Pia - 7 december 2014 15:27

Tänk det har gått ett år sedan du lämnade jordelivet pappa. Du lämnade ett större tomrum än vad jag trodde. Tror att du hälsar på David ganska mycket. Han pratar om dig fortfarande. Han brukar inte komma i håg vad som hände för ett år sedan men dig kommer han fortfarande ihåg. Det kommer olika små kommentarer från honom om dig som gör att jag tror ni har någon slags kontakt. I måndags så var jag helt säker på att du satte dig längst ner i Davids säng när jag läste Harry Potter för barnen. Det kändes iallafall att någon satte sig men jag såg ingen. Kändes som du. Hoppas du har det bra där du är. Vi som är kvar klarar oss. Som mormor sa detta knallar och går här. Håller på att baka lussebullar. Tänkte vi skulle fira 2:a advent. Har köpt julmust, gott var?

Saknar dig. Men måste erkänna att kan fortfarande inte lyssna på jazz. Jag håller mig till min hårdrock istället.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards