acasadipia

Alla inlägg den 12 december 2014

Av Pia - 12 december 2014 21:53

Har tagit dagen på mig och dammsugit och torkat golven. Fick ta lite i taget. Igår när jag åkte in till stan för att fika med kollegorna så klev jag snett i en grop så jag stukade foten och fick skrapsår på knät. Tog mig iallafall till jobbet och fikade lyckades halta mig hem och lägga foten i högläge. På pendeln hem ringer exmannen och talarom att han är på väg och hämta David för han hade så ont i magen och undrade ifall David kunde vara med mig idag. Jag sa javisst. Så i dag har jag fått kramat om mina barn. Det verkade som det bara var en ordentlig magknip David hade. För han var hur bra som helst i dag. Joakim kom efter skolan så han var här någon timme.

Har varit en trevlig dag med barnen och dammsugaren. Foten krävde vila så städningen fick ske i etapper. Blev nästan klar, vardagsrummet och badrummet tar jag i morgon. Har tagit ett glas rött vin, det har fått musklerna att slappna av så det känns lite bättre i foten.

Ta det lugnt nu på luciavakan.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards