acasadipia

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Pia - 28 april 2013 16:36

Nu är barnen lämnade hos deras pappa. Jag blir så låg då jag lämnat dem. Det blir så tomt och tyst. Även fast man längtar efter tysnad så är det tvärt om när man får det. Hoppas de få en bra vecka. Älskar dem mest av allt.


Till något annat har fått upp några saker på väggarna. De tre tavlorna över soffan ha jag använt en ny slags upphängning typ karborreband. Sitter jätte bra. Men man ska nog inte ha tunga tavlor så då får man ta det gamla vanliga att göra hål i väggen. En hylla i hallen som jag kan lägga nycklar och solglasögon.


Duken jag virkade blev jag så missnöjd med så jag repa upp den och börjat på en ny.


Nä nu ska jag ta lite spa i duchen och sedan lite mat. Efter det gå och lämna in filmerna samt lämna lite av barnens grejor till Peter.


Ha en dlön söndags kväll

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards