acasadipia

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Pia - 2 april 2013 18:22


 

Av Pia - 2 april 2013 18:05

När nu måste jag skärpa mig och skriva mera i bloggen. Jag försökte sätta in en video med mobilen men det gick inte och då tappade jag sugen. Jag hade spelat in när Rasmus badade i snön. får försöka överföra den i dator och ladda ner den där i från. Jag och barnen var i Eskilstuna hela helgen. Har shoppat en massa kläder till dem bl.a One Pice som joakim vill ha. Jag tycker de är jätte fula när man ser barn ha dem på skolan och dagis, men ser jätte sköna ut att ha hemma. Så jag sa att de bara får använda dem hemma och inte när man är ute. Joakim blev lite sur på det men accepterade det för att få en. David blev bara glad att han oxå fick en.


VAr på bio men min syssling Tessan. Vi såg filmen The Host. Den är gjord från boken "Genom dina ögon" av Stephenie Meyer. vi tyckte den var kanon bra men vi har båda läst boken och gillat den så jag vet inte om man tycker om den om man inte har läst boken. Men om ni vill ha lite kärlek med utomjordningar så gå och titta på den. Det är helt klart en kärleksfilm.


Har presic läst klart boken "Eld" av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren oxå en jätte bra bok det är andra boken i serien. kom inte i håg hur måga böcker det skulle bli men första boken heter "cirkeln" och den bok som kom ut nyss heter "Nyckeln". Men jag gillar inte att läsa två böcker från samma författare i rad så jag får ta någon av mina pocket böcker att läsa nu.


I dag har jag varit hemma. HAde en dundrande huvudvärk och ond hals samt kroppen kändes öm. Stund tals har jag varit pigg och då har jag gjort lite saker som planterat om S:T Paulerna. Så nu är det vår. JAg har även virkat lite förstås.  SOm det känns nu så kommer jag att kila i väg till jobbet i morgon. Men man får ta en dag i taget.


Ha det bra

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards