acasadipia

Alla inlägg den 30 september 2020

Av Pia - 30 september 2020 07:13

Två dagar avklarade i både denna vecka och stegtävlingen. Har lyckats med stegen. Min kropp börjar gnälla lite nu. Men den får stå ut. Den stora utmaningen är helgen och lyckas ta stegen lördag och söndag. Men det ska lyckas.

Det blev bild på dörr och grind i går. Så här såg dem ut före.

Och efter.

Om jag har förstått rätt så kommer tacket bl fixat i dag. Alltså inner taket. Väggarna kommer mamma och jag först sätta upp reperationstapet och sedan måla. Sedan är det bara att inreda.

Det farligaste på min väg till jobbet är cyklisterna inne i Stockholm. De kör verkligen som galningar. De verkar inte ha en aning om trafikreglerna. Så varje morgon och kväll så känns det som jag riskerar livet påväg till och från jobbet pga cyklister. Skönt att man jobbar en del dagar hemma.

Ha den skön onsdag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards