acasadipia

Alla inlägg den 24 augusti 2020

Av Pia - 24 augusti 2020 06:38

Nu är denna sommars semester slut. Nä nu ljög jag på frdag har jag semester oxå. Men sedan är det slut. Man kan undra vad denna höst kommer att ge. Kommer man jobba typ varannan vecka hemma? Eller kommer det bli som vanligt?. Kommer min kropp orka? Kommer jag ha få sjukdagar? Många frågor som inte kommer besvaras först vid jul.

Ok en liten gåta. Kommer lägga upp en bild på vad jag håller på att virka. Jag har gjort 11 av 20. Jag kommer att tala om i slutet av veckan vad det är.

Är ni beredda?

Det blev två bilder. Lycka till.

Blev klar med min döskalle förra veckan. Tyvörr fattas det 7 pärlor av en färg. Ni kommer antagligen inte se var någonstans. Men jag ser och det ör jävlit irriterande. För hoppningsvis så kan jag få tag på dem. Håll tummarna.

Vad har jag gjort denna semestervecka. Har typ stängt in mig i huset för det har varit för varmt och kvavt ute. Varit på en misslyckaf magnetröntgen. De försökte sätt en nål för kontrastvätskan. Fjärde försöket lyckades. Men när det var dags att ta den testade de först med koksaltlösning och då spracknådern. Fyfan vad ont det gjorde. Ska tillbaka och då ska en kirurgsyster sätta nålen. Vi får hoppas det funkar. Irriterande mycket irriterande.

Sedan var jag på start-upp-samtal för Joakim. Han har en kanon bra fröken eller det heter tydligen mentor nu förtiden. Men känner att han är i trygga händer.

David har ett i slutet av september hoppas jag kan ta det. Tydligen så kommer det vara digitalt.

Ha en bra dag

KRAM

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards