acasadipia

Alla inlägg den 15 december 2020

Av Pia - 15 december 2020 07:28

Så skönt att komma upp i tid på morgonen och slippa ha den där stressen i kroppen. I dag kommer jag lugn och ren till ett kontor där jag är ensam. Igår glömde jag hörlurarna, i dag har jag både hörlurar och liten högtalare med mig. Lurarna på pendeln och högtalarna på jobbet. Så i dag kan jag lyssna på bok hela dagen. Jag lovar jag ska göra mitt arbete oxå. Men på dötiden mellan samtalen. Och på rasterna.

Vi har fått om vill en app med pausgympa fick den installerad igår eftermiddag så den komma ploppa upp några gånger per dag. Plus att jag gör mina övningar från sjukgymnasten.

Så här blev granen i år.

Min barsliga sida fann en stor mjukelefant för bara 149 kr på Lidel. Nu sitter han och värmer upp stolen åt Joakim när han ska ha två dagar distansutbildning innan jullovet. Prins Pelle Fant heter han

Det var ju nästan skrattretande att få det där sms om corona resektionerna. Eller vad säger ni?

Ha dett gott.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards