acasadipia

Alla inlägg den 14 december 2020

Av Pia - 14 december 2020 17:29

Som ny glasögonbärare har jag upptäckt att det är jobbigt med regn. Blir väldigt prickit på glasen. Vidrutetorkare borde man ha.

En del byggkranar är julpyntade. Så fin.

Bild på jobbet

Ha en bra kväll

Av Pia - 14 december 2020 07:33

Det var länge sedan. Jag tog paus förra veckan. Har en depression i kroppen. Var hemma och bara var fick den i balans eller har den under kontroll. Jobbar nu en och en halv vecka sedan semester två veckor.

Satte upp granen igår. Jag vecklar upp den barnen pyntar den. Kort komner senare. Julgardiner i köket upp oxå. Under vecka sätter jag någ upp några tomtar varje dag. Julen är här. Julklapparna jag har köpt är på väg. Hoppas de kommer fram i tid. Vi bakade lussebullar i lördags den andra gången i år.

Denna dag började inte så bra. Vet onte vad som hände men hörde eller så lät inte alarmet kl 5.00 utan vaknade av att jag fick meddelande och tänkte "vem fan skickar meddelande innan kl 5.00) men klockan var 6.00 så jag hade tjugo miniter på mig att göra i ordning mig. Jag hann. Tur att jag packade väskan i går kväll. Men jag glömde mina hörlurar så ingen boklyssning på väg till och från jobbet. Det är tråkigt. Jag kom ihåg det viktigaste.

Ha det gott.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards