acasadipia

Alla inlägg den 22 mars 2019

Av Pia - 22 mars 2019 07:36

Känner mig bara starkare och starkare psykiskt. Klarar av mera saker, når mina del mål. Det stärker mig. Jag tar längre promenader på lunchen. Jag behöver inte sova på lunchen för att klara resten av dagen. Jag behöver inte sova när jag kommer hem efter jobbet. Nu är det inte så att värken har försvunnit. Nädå den pendlar mellan 9 och 4. Idag är det nog en sexa. Jag känner mig glad och tillfreds med mig själv. När jag gör det kan jag hantera värken och leva med den. Så jag satsar på att må bra psykiskt för att klara resten. Har snart jobbat en hel månad utan sjukfrånvaro. Det trodde jag inte alls att jag skulle göra för ett halv år sedan. Allt går åt rätt håll. Jag skiter i att vänner inte har tid att träffas jag kör på mitt race. Om de vill umgås med mig så hör de väl av sig. Jag har slutat att oroa mig för såndat jag inte kan påverka. Händer det så händer det. Alla händelser har sin orsak. Jag ser till att göra det som får mig att må bra.

Ha en underbar fredag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards