acasadipia

Alla inlägg den 15 mars 2019

Av Pia - 15 mars 2019 07:05

En dimmig och grå marsmorgon. Vad ska denna dag ge mig för lärdom. Bruka ni fundera så? Nä inte jag heller ville bara låta lite vis. Lyckades jag?

Det verkar som någon har öppnat ett Facebook-konto med Davids namn. Han har inget konto. Han har inte ålden inne för socialamedier ännu. Så om ni ser hans namn anmäl att det är ett falsk konto.

Igår när jag stickade på jobbet lyckades jag typ sticka två hela varv. Repade nog upp desto mera. Vissa dagar ska man inte handarbeta det går åt pipsvängen då. Kanske lyckas med några flera vara i dag om det inte ringer en massa. Gör faktisk ingenting om jag inte hinner sticka ett enda varv pga av att det ringer så mycket. Få stressa lite lagom mycket en dag skulle vara trevligt. Men när jag inte stickar ett enda varv pga att jag gör fel hela tiden blir man irriterad.

I dag ska jag luncha med två gammla kollegor. I ålder är de inte gammla utan vi har jobbat under samma "tak" länge. Nu är vårat jobb uppdelat i många hus så om man ska vara noga så jobbar vi inte under samma tak. Men samma ledning har vi. Men det ska bli välsigt trevligt. Så min lunchpromenad blir inomhus idag.

I kväll blir det tacos med killarna. Om de är duktiga på att röja sitt rum kanske jag sätter mig med dem framför xboxen och spelar lite med dem. De tjatar jämt att jag ska vara med.

Ha det gott.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards