acasadipia

Alla inlägg den 4 december 2019

Av Pia - 4 december 2019 07:01

Nu tänkte jag avslöja min "lilla" hemlighet. Jag och mamma ska troligen flytra ihop i ett hus. Att det är troligen beror på om vi får sålt våra lägenheter så vi kan köpa huset vi vill ha. I måndags var det fotografering av min lägenhet och från och med i går kväll finns lägenheten ute på hemnet. https://www.hemnet.se/bostad/lagenhet-3rum-marsta-satuna-sigtuna-kommun-vastra-bangatan-55-c-16478576#sidebar
Såjag har röjt, sorterat, skänkt och slängt en massa saker. Bilderna känns inte riktigt som mitt hem. Joakim håller med. David verkar tycka det är skönt med lite grejor så han kan slänga nya grejor i lägenheten. Första visningen är på söndag. En visning som man måste boka sig till för att komma nästa ska vara en öppen visning helgen efter. Så vi tassa runt på tå och försöker inte stöka till något. Till första visningen måste jag städa i ugn, kylskåp, underdiskbänk röja ut i klädkammaren. Så jobbet fortsätter. Håll tummarna att det går vägen nu.

Igår mellan alla samtal på jobbet pysslade jag med min bujo. Hade inte hunnit att göra december så det tog hela dagen. Vi hade många samtal oxå. Men jag känner mig så tillfreds med mig själv när jag pysslar med min bujo. Nu måste jag planera och dona med nästa års bujo. Har börjat planerat. Efter två år med bujo så börjar jag veta vad jag behöver i den. Men testar fortfarande olika idéer i den.

Ha en skön onsdag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards