acasadipia

Alla inlägg den 8 oktober 2018

Av Pia - 8 oktober 2018 08:13

Nja kanske inte. Det började med att peneltåget jag brukar ta pp morgonen är inställd pga sabotage. En ny orsak. Så lite senare till jobbet.

Har lite ont i halsen idag hoppas det beror på trötthet och inte att en förkylning är på gång.

Vilken helg!! Först middag med kollegor hos en kollega. Sedan Tierp med övernattning. I Tierp nördade jag ner mig i bujo. Alltså pennor, papper, böcker med prickar, stämplar, stickers osv. Vi var ett slutet sällskap så vi hade en trevlig middag med vin och sedan mer bujo och snack och mer dricka. Morgon promenad med en nyfunnen vän. ( Nja vi träffades i våras i Uppsala på ett av mina bujo-träffar) känner att jag har hittat en vän som delar många av mina intressen. Hoppas på en trevlig och lång vänskap. Träffa ny och nygamla vänner från lite överallt i Sverige. Här kommer några bilder från dagarna. Har lånat dem från min vän men i den andra bilden så var det faktisk mest mina saker på fotona.

Vi fick ett gäng grattis pennor och ett fodral oxå.

Det kommer nog mera under veckan vad jag gjorde måste smälta intrycken bara.

Kram

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards