acasadipia

Alla inlägg den 7 juli 2017

Av Pia - 7 juli 2017 08:31

...jag vet inte. Sitter iallafall på balkongen och äter frukost.

Vad hände i går då? Ingenting. Gick och la mig för att vila en halvtimme eller så. Blev hela dagen. Ja ni hörde jag sov bort en hel jävla dag. Man kan ju få ångest för det. När min mamma hörde det sa hon "du behövde väl det gumman" positivt tänkande där va.
Nu undrar ni väl om hon sov hela dagen sov hon verkligen på natten då? Japp det gjorde jag. Är jag pigg nu då? Piggare än vanligt men nä. Skulle kunna lägga mig idag med men ska försöka låta bli. Innan jag vilade igår sa jag till den där personen som inte ställer ner disken i diskmaskinen riktigt ordentligt. Så hon fyllde maskinen och satte på den. Så nu har jag en ren maskin att plocka ur. Jag skällde så dant så en tvättmaskin blev på satt oxå. Tyvärr blev den inte hängd igår. Ska gå och sniffa på den och se om jag måste köra om den med ättika eller om jag kan hänga den.

Vad händer idag då? Om jag inte "behöver" sova ska jag väl flytta saker i barnens rum så de två väggarna som ska ha Joakims färg blir fria. Men ska ta det lungt och vila mycket emellan eventuella saker jag gör.

Har forfarande inte fått något besked från FK.

Ha det.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards