acasadipia

Alla inlägg den 31 maj 2017

Av Pia - 31 maj 2017 07:50

Här har man sov morgon och får sova en timme längre. Hadde ju hoppas på att vara lite piggare då. Jag gick och la mig samma tid som vanligt. Somnade ovanligt snabbt. Hade glömt ställa om klockan så den ringde den vanliga tiden. Satte alarmet på EM timme somnade om igen. Snoozade några gånger. Men ändå så in i helvete trött. Jag lyckades ta mig upp och packa väskan, klä på mig och äta frukost samt lite annat man gör på morgonen. Fortfarande trött som att jag inte har sovit. Och detta har varit typ en av de bästa nätterna för min sömn. Så himla konstigt.

När jag gick över parkeringen i morse så kom jag på att tänka vilken skillnad det har blivit de senaste tio åren. Förut dominerande Volvo och Saab parkeringen. Nu ser man någon enstaka Saab och bara några flera Volvo. En väldig blandning av märken. KIA som knappt fanns för tio år sedan finns det hur många som helst av. Färgerna på bilarna tror jag är desamma svart, vit, grå och silver dominerar. Har ni oxå märkt det?

Ha en skön lill-lördag

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards