acasadipia

Alla inlägg den 17 maj 2017

Av Pia - 17 maj 2017 10:10

Skrev ett långt inlägg på mobilen när jag åkte pendeln in till jobbet idag men det strulade när jag skulle spara och hela inlägget försvann. Blev lite sur så därför tog det några timmar innan jag började skriva igen.


Har haft en jädras värk sedan i fredags. Var hemma i två dagar för att bara vila kroppen.Nu är värken på ett hanterbar nivå så jag kan jobba. Men har försökt att ha trevligt i helgen i allafall. I fredag satt jag på min grannes balkong och drack lite vin och dippade grönsaker medans barnen spelade eller tittade på you tube.I lördags åkte jag och barnen till Upplands väsbys centrum för att köpa hörlurar. det blev en fika där oxå. På hem vägen stanade vi i en liten park där de hade ett utegym, lekpark och en liten bäck. Var tror ni det lekte mest? Gymmet och bäcken. När vi kom hem var jag så trött så jag sov i nästa två timmar. Killarna underhöll sig själv. De kom in och klappa mig på på kinden i bland. De är för gulliga.



Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards