acasadipia

Alla inlägg den 29 augusti 2016

Av Pia - 29 augusti 2016 09:24

Det började igår kväll. Värken pratar jag om. Tog värktabletter och trodde att det var tillfälligt. Trodde att en god sömn skulle hjälpa. Sov gott men värken var kvar. Faktiskt värre än igår kväll. Så jag är hemma. Känns som ett nederlag. Men jag kommer igen. Psykisk känner jag mig mycket starkare än vad jag har gjort på många år. Tyvärr så kan jag inte snacka med mig själv ur värken som jag kan göra när jag känner mig nere. Ok jag ska vila och ta det lungt så är jag fit for fight snart igen.

Gjort lite roliga saker i helgen. Har sorayat klart hatthyllan och fått upp den. Är så nöjd.

Fick även upp min lilla svart hylla.

När jag sprayade hatthyllan så passade jag på att sprya två av mina rivjärn

Joakim var med mig igår och då pysslade vid köksbordet. Joakim gjorde ett festlokal till nyckelpigor

Jag gjorde några piffiga förvaringar till mitt pysselbord. Ska försöka få ordning där.

Har tagit kort på mina pelagoner oxå.

Ha en skön måndag

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards