acasadipia

Alla inlägg den 3 januari 2016

Av Pia - 3 januari 2016 15:54

Hallå. Började dagen med att bli väckt kvart i sju av David. Sa bara snälla låt mamma sova lite till. Fick sova till åtta, då kom båda in och sa nu är det dax för frukost så vi sedan kan gå över och spela xbox. Eftersom det är jullov och de har ett nytt spel så sa jag ok. 


Vi gick över de spelade och jag började slipa på några ställen jag hade missat. Sedan tvättade jag med målatvätt runt fönsterlisten och bakom elementet. Tvättatade faktiskt elementet oxå. Efter typ en och en halvtimme sa jag nu är det dax att åka pulka. Lite protester blev det, men inte mycket. vi var ute ett tag gick sedan hem och åt lunch och tog det lungt ett tag. Sedan börjar tjatet om att spela igen. Plocka med mig virkningen och tänkte ta en eftermiddag i soffan framför tv men virkning. Men renoverings fingrarna ville göra något. Jag gick i gång med renskrapning av en vägg i hallen.


Nu ska jag ta det lungt med virka och glo på tv en timme innan det är dax att gå hem och laga mat. Ikväll blir det lax i ugnen. Det blir antingen ris eller potatis till, får se vad vi har hemma.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards