acasadipia

Alla inlägg den 4 december 2015

Av Pia - 4 december 2015 08:32

Hade en semester dag i går. För leverans från Ikea kom. Förberede för att alla grejor skulle få plats och täckte golv. Fick tid över tömde alla skåp i köket. Tömde kyl och frys. Hann till och med frosta av frysen. Så nu är köket redo för att rivas och byggas upp. Hallen är redo för nya golv. På måndag river dem köket!

För att skydda hantverkarnas huvud lånade jag två gosedjur av barnen och tejpa fast dem.

Själv har jag flyttat tillfälligt över gården till mammas lägenhet. Sovit två nätter första natten blev lite konstig. Sängen gled isär. Och jag hamnade på golvet. Det fattades några skruvar. Jag hittade dem och skruvade dit dem så nu sover jag säkert igen. Det är ett under att det inte hände när mamma var hemma.

Gjort lite mysigt på mammas balkong. Hon har haft rn ljusslinga om balkongräcket. Tog ned det och la den längst kanten på golvet i stället. Blev riktigt mysigt.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards