acasadipia

Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Pia - 7 januari 2015 10:28

Vissa dagar är så sega. Även fast jag har något himmla trevligt bokat idag. Ska hämta barnen och gå till biblioteket. Så jag få träffa min gokorvar någon timme idag. Borde vara mer uppåt än vad jag är. Vill bara ligga under täcket och dra något gammalt över mig. Ska nog bara vara innan jag hämtar killarna. Göra ingeting.

Föresten så måste jag baka ut surdegsfrallorna. Igår när jag gick och la mig så var jag tvungen att stoppa om degen. Hittade inte min vetekudde så fick ställa burken vid element i köket och lägga en fleecefilt över den. Den har inte jäst färdigt ännu. Har problem med jäsningen på vinter i denna lägenhet pga självdraget. Bra för lägenheten men dåligt för surdegen.

Pysslade färdigt ett pussel i går. Det var på 1500 bitar. Har tagit fram ett nytt som jag ska börja med i kväll. Det är Jan van Haasteren som har gjort bilderna

Nu ska jag försöka att rycka upp mig så jag blir lite gladare när barnen och jag går till bibblan.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards