acasadipia

Alla inlägg den 22 september 2014

Av Pia - 22 september 2014 10:27

Nu har jag haft molande värk i hela kroppen sedan torsdagen. Är hemma i dag och ska försöka få tid hos husläkaren. Ska även be om hjälp med min vikt. Går hela tiden upp i vikt, äter nyttigare, mindre, rör på mig runt tiotusen steg om dagen. Borde inte gå upp. Hoppas få hjälp för båda. Men vet att man måste stå på sig för att få hjälp. Håll tummarna för mig.

Ihelgen har jag trotsat värken och byggt mina blombänkar. Hösten kom ju i går så det var sista sekund att få in mina älskade pellisar.

Efter att har repat upp mint fyra gånger så är nu tofflor på gång. Börjar se ut som en fot. Håll gärna tummarna här med. Min älskling gråter nästan när jag måste repa upp. Han tycker nästan att jag ska lägga ner detta projekt. Men skam den som ger sig.

Längtar efter mina rutor som finns på jobbet. Själv klart längtar jag efter mina kollegor oxå.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards