acasadipia

Alla inlägg den 29 september 2013

Av Pia - 29 september 2013 20:08

Nu har vi läsa första kapitlet i första Harry Potter böckerna. Joakim verkar tycka om det medas David är lite tvecksam till den.

Nu är jag klar och nöjd med min döskalle-sjal. Visst blev den fin.

Vi har börjat med lite heloween- pyssel oxå. Vi fortsätter med dem nästa vecka dem är hos mig.

I går var mormor, morfar och Rasmus på besök över dagen. Väldigt uppskattat av oss alla tre. David så i morse "Var verkligen mormr, morfar och Rasmus här i går?" Jag savarade "Ja" då sa han "jag trodde jag drömde det". Lilla gubben var så glad över besöket så han trodde inte det var sant. Joakims kommentar var "de kunde väl ha sovit över". Måste tacka Per-Arne för lånet av monsterborrmaskinen så jag fick upp min hylla för gossidjuren.

Nu äntligen är fredags kvällarna räddade Idol-finalerna är igång igen ???

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards