acasadipia

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Pia - 25 oktober 2013 11:18

I dag är det 17 år sedan min kusin Elin dog. Tänka vad tiden går. Minns fortfarande hur det kändes när man fick beskedet att hon hade dött. Minns vad jag gjorde och alla känslor. Vissa dagar försvinner inte dem finns kvar där för alltid. Jag som lite smått tror på andar och sådan, undrar var hon är nu. I bland tror jag hon hälsar på och kollar hur man har det.


Mamma har varit här i två dagar till barnens och min stora glädje. Jag tror RAsmus tyckte att det var kul oxå. Han viftade på svansen på morgonen åt oss alla och barnen sken som solar när det vaknade och han låg på deras matta.


Jag har inte lika ont längre, Men har ju haft barnen här och mamma. så jag har kunnat slappna av. Har sovit bättre oxå. Även fast det var trängre. David kommer ju varje natt och tät in till. Tydligen sover jag bättre av det.


Ha en trevlig helg.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards