acasadipia

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Pia - 22 oktober 2013 20:07

Idag har det hänt två positiva saker för mig.
Det första var att jag träffade tre trevliga tjejer på lunch. Vi träffades första gången på en föräldrargrupp när våra sju-åringar låg i magen. Sedan träffades vi lite då och då första året. Sedan det mer sällan men på något sätt har någon håltt kontakt med någon så vi lyckades träffas idag igen. När jag kom hem från detta lunch äventyret så var jag helt slut. Slängde mig i sängen och sov. Nästa tills jag skulle hämta på dagis. Det var då den andra positva saken. Precis innan jag skulle gå så ringde det på dörren och där stod ett blombud. Mina underbara kollegor på jobbet har skickat en en underbar höstbuket till mig. Visst är den fin?

Av Pia - 22 oktober 2013 08:13

DEt räckte inte med en vecka lungt för att bli av med värken utan behöver en vecka till. Och eftersom efter denna vecka är det höstlov och jag är ledig så blir det två veckor hemma innan jobbet igen. Man får väl hoppas att värken försvinner och att jag mår bättre. Har börjat med tabletterna igen.


Som jag nämnde förut så har jag tappat intresset för mitt handarbete men försöker att virka lite. i går kväll så tittade inte vi knappt på tv. Vi höll på med fråge lekar och så kom barnens vävar fram oxå. De vävde lite till och med i morse. Så här har vi vävstuga.


ha en trevlig tisdag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards