acasadipia

Alla inlägg den 31 mars 2020

Av Pia - 31 mars 2020 08:12

Alltså 2 dagar kvar till flyttlasset går. Men i morgon får vi nycklarna till huset. Så i natt blir det den sista natten i lägenheten. För att fåglarna få lite bättre ro så flyttar vi dem imorgon och de får bo första natten i badrummet. Och för att finnas i närheten så komner jag sova på en turistsäng första natten i huset. Man skulle tro att man hade hela onsdagen på sig att packa det sista men inte. Styrelsen i min förening har bett HSB att göra en tillsyn av lägenheten. Hoppas hon ser något bland alla lådor. Men det blir ju ett avbrott. Sedan ska jag vara hos mäklaren för att göra upp affären och få nycklarna. Jag får inte riktigt tiden att gå ihop. Men det löser sig väl. Men det är nära nu. Än så länge håller jag. Jag sover helt ok på natten. Ska nu till jobbet och vila från flytten.

Ha det gott.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards