acasadipia

Direktlänk till inlägg 11 november 2019

Rensat!

Av Pia - 11 november 2019 09:00

I helgen har tid gått till att rensa. Jag ha slängt en massa saker till pyssel som jag har samlat på mig. Känns skönt men lite ledsamt. Kan ju alltid börja samla igen hihihi. När man gör utrensningar så hittar man oftas saker man har saknat. Säger så här till sig själv: "nämen där är du, dej har jag letat efter jätte länge." Eller så vet man att man har letat efter saken men kommer inte i håg varför. Man bara vet att man har behövt den någongång.

Idag har jag dramaten med mig till jobbet för att leverera varor som David har sålt via Pandaklubben. Han själv tjänade ihop till en platta och ett par hörlurar.

Kom på efter jaf gick upp tidigt och duschade att jag skulle till terapeuten idag. Så jag fick tid över hemma i morse. Tog det lungt och plockade lite. Fixade lite hos fåglarna. Tänkte det var länge sedan jag tog kort på dem. De tycker inte om att jag fotar den därför ser de rädda ut.

Sussi ruggar så därför har on en dunfjäder i ansiktet.

Zelda

Hobbe på spegeln och Sussi

Kalle, Zelda och Alva syns lite i bakgrunden

Alva

Sussi igen

Ha det bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - Onsdag 10 april 14:03

Två dag har jag försökt jobba. Vad har hänt under dessa dagar? Ångest, hjärtklappning och värk. Fan jag var inte redo ännu. Nu är jag åter sjukskriven på heltid. Jag känner inte igen detta. Har varit deprimerad och haft ångest förut. Men de...

Av Pia - Tisdag 9 april 11:47

Rummet färdigt för jobb. Det är två timmar kvar så nu vila. Före: Efter: ...

Av Pia - Tisdag 9 april 09:31

Trodde inte jag skulle bli så här dålig. Så dålig att jag har varit helt sjukskriven i 6 veckor. Fattar ni 6 VECKOR. Idag börjar jag jobba 50 %. Börjar med att jobba hemifrån. Jag har ångest för att börja. Det började i söndags med en pirrande käns...

Av Pia - Onsdag 28 feb 10:24

Jag tror inte man brukar säga att de som har fibro har skov. Men efter att ha haft fibro i typ 9 år har jag sett ett visst mönster. Brukar ha mer värk på våren och hösten. Det är då jag har längre perioder med hög värk och mina tabletter hjälper inte...

Av Pia - Tisdag 20 feb 06:35

Nu är verkligen våren påväg. Hörde fågelkvitter hela vägen till pendeln. Det är ju ett vårtecken. Har ni tänkt att trötthet kan vara på många olika sätt? Man kan vara trött för man går upp tidigare på morgonen. Man kn vara trött för man har träna...

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards