acasadipia

Alla inlägg den 6 april 2016

Av Pia - 6 april 2016 07:01

Har någon av er problem med effter svettningar? Jag har det. Så jävla jobbigt. Det forsar svett i ansiktet, om jag skulle ha sminkat mig så hade jag svettas bort det. Det är inte roligt. Nä jag är inte för varmt klädd. Tycker det är kyligt när jag går, men jag börjar svettas som en galning när jag sätter mig på pendeln. Och det är mest i ansiktet. Skit jobbigt.

Idag kommer killarna hem. Peter ska ut och resa med jobbet till Prag. Så jag får ha killarna en halv vecka extra. Hoppas på uppehåll i helgen så vi kan ut och cykla. Ha lite picknick med oss och få motion samtidigt kannon.

Tog en vilo dag från hallen renoveringen igår. Så i dag ska jag försöka få upp de sista bitarna av reprationstapeten.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards