acasadipia

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Pia - 10 februari 2015 08:19

Börjar en halvtimme tidigare. Ska till KS på provtagning och information. Mamma har fått reda på att hon har cancergenen som ökar risken att man kan få bröst- eller äggstockscancer. Nu ska syrran och jag testa oss och se om vi oxå har den. Om det visar sig att man har den så kan man operera sig för att minska risken att få cancer. En sak i taget provtagning och information idag det andra får man funderar på när man har fått besked.

Igår broderade jag färdigt min svarta/vita duk, glömde förstås att ta kort på den göra det ikväll.

Att jag glömde berodde på att jag blev upptagen men att installera TiVo. Sedan hämtade jag David och så gick kvällen.

Just nu har jag jätte många kanaler bl.a Filmkanaler. Tänkte passa på att spela in några filmer.

Ha det bra i dag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards