acasadipia

Alla inlägg den 15 september 2014

Arg

Av Pia - 15 september 2014 10:25

Måste bara skriva av mig.
Är hemma på vab med David för han har ont i halsen. Vad hjälper bäst då jo glass.

När jag gick ut till min cykel för att åka och köpa glass så började grannen under mig anklaga mig för att borra och körs tvättmaskin i tid och otid. Hon står och gapar från sin balkong. Jag har inte borrat i min lägenhet det senaste året. Och hör själv att någon i huset borrar så alltså inte jag. Viss jag har tvättmaskin i lägenheten men är noga med att inte ha den på för tidigt eller för sent. Hon hade tydligen blivit extra störd i går under valvakan. I går att jag haft tvättstugan så min maskin har stått tyst de senaste dagarna. Blir så jävla förbannad när man blir anklagad för att göra saker som man inte har gjort. Tittade ju själv på valvakan. Sa förlåt om mina killar låter när dem är här då så hon att hon inte störs av dem utan av mig. Jävla kärring. Tar reda på vem det är innan man börjar anklaga. Man ska visa respekt till varandra men man behöver inte var knäpptyst bara för det man måste ju leva även fast man bor i en lägenhet.

Nu har jag skrivit av mig. Ha en bra dag.

Av Pia - 15 september 2014 07:11

Hade fullt ös igår. Har fixat pysselbordet så nu kan man sätta dig där och göra pyssel igen. Sedan har resten av lägenheten blivit städad. Bakade tigermuffins och röstade. Till slut kunde jag göra lite som jag har längtat efter. Sågade delarna till blombänkarna som jag ska bygga. Sprayat burkar och två av mina betong flaskor. De två jag har kvar ska jag spraya vita så jag kan göra dekupage på dem. Här kommer några bilder.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards