acasadipia

Alla inlägg den 15 juli 2019

Av Pia - 15 juli 2019 06:30

Idag och sedan två dagar till sedan semester. Är så redo för semester.

Min värk har lugnat sig lite men har packångest. Ringe faktiskt Joakim och bad honom komma i kväll och hjälpa mig. Han sa först nej sedan okej då. Och det efter att jag berättade varför jag ville ha hans hjälp. En snäll tonåring. Får hoppas att han inte pangar ikväll.

Igår dammsög jag faktiskt hela lägenheten (utom barnens rum) i ett svep. Vet faktisk inte när jag lyckades med det sist. Att jag inte tog barnens rum är att förra helgen när David var hemma så lyckades han stöka ner rummet så mycket så jag inte kunde komma in med dammsugaren.

Efter dammsugningen plockade jag ihop virkning, lite fika, högtalare, mobil, filt och en kudde och gick ut och satte mig på gården och tog det lungt någon timme. Lyssnade på en bok, virkade eller låg och tittade på molnen. Drack lite te, åt lite körsbär och saltapinnar. Hade det skönt helt enkelt.

Gjorde rabarberkräm i helgen så himla gott.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards