acasadipia

Alla inlägg den 10 juni 2016

Av Pia - 10 juni 2016 12:28

Tydligen bara för barnen. Men jag tror jag är mer glad för deras sommarlov än dem själva. Hihihi.

Andra blir glada när de ser sina barn uppträda. Har två barn som sitter kvar när de andra ska uppträda eller ge en ros till sexorna. Och då blir jag stolt. För de står upp för vad de vill och inte vill. Alla barn gillar inte att uppträda för föräldrarna. Så när mina säger nej till sådant tycket jag är helt ok.

Min under bara kompis slet sig från packningen. Hon och hennes familj åker i väg utomlands i kväll. Hon hjälpte mig med skjuts till färgaffären så jag kunde köpa färg till hallen. Blir så glad när man får hjälp.

Borde städa lite. Eller mycket. Men har faktiskt ingen lust. Men jag vet inte vad jag ska göra. Barnen spelar på xbox och tittar på dator. De är helt uppslukna med det. Jag har faktiskt lite trågikt. Tycket ni jag ska sätta mig brevid barnen och så säga " jag har tråkigt, jag vet inte vad jag ska göra" så brukar de göra till mig. Undra vad de svarar?

Jag hittar väl på något.

??????????

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards