acasadipia

Alla inlägg den 7 juni 2024

Av Pia - Fredag 7 juni 09:19

Påväg med pendeln till kontoret. Jag har sovit gott i natt så känner mig faktiskt utvilad. När jag gick hemifrån hade jag inte speciellt ont heller. Men tyvärr så kom värken smygande. Så mu värker det lite här och där i kroppen. Men som sagt känner mig pigg så det blir lite lättare att hantera smärtan.

I onsdags planterade jag ut majsen och gurkan. Sådde lite sallads lök och plocksallad. Sådde även en det blommor. Nu väntar man med spänning på att det ska växa upp.

Lite nervös inför nästa vecka. Börjar jobba 75% på måndag. Men självklart kommer det gå bra eller hur?
Men lite nervös är jag ändå.

Snart är det två år sedan jag avslutade min cellgiftsbehandling. Och jag har fortfarande men efter det. Undra om man någonsin blir av med efter börden av det? Men jag lever. Jag kan se mina killar växta upp. Nästa vecka går minstingen ut 9:an. Han är inte så liten längre. Det går så snabbt.

Ha en bra dag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards