acasadipia

Direktlänk till inlägg 17 juni 2024

På pendeln igen.

Av Pia - Måndag 17 juni 10:32

En lugn helg. Har tvättat, plockat, planterat om tomater, lyssnat på bok och virkat.

Fick en din bil av killarna när jag fyllde år.

Fick fyra olika tomater av kollegorna. Det var de som jag planterade om.

Fick en massa choklad av en kollega vars man jobbar på marabou

Blev klar med en elegant i gardinen det ska bli fyra st. När den är klar.

Mår helt ok. Visst det värker i kroppen och jag är trött. Men det är bättre än det var för en månad sedan så det går framåt.

Ha en skön måndag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - Onsdag 19 juni 07:15

...före semestern. Japp nu går jag på tre veckors semester. Börjar lite smått inse att snart kan jag välja själv när jag har semester. Inte när jag har killarna. Håller på att intala mig själv att egentligen är det bara David som har varannan veck...

Av Pia - Fredag 14 juni 08:03

Idag var jag nog väldigt trött när jag duschade. Skulle shamponera mig och upptäckte när jag skulle skölja ur håret att det inte var någor schampo i håret. Jag hade smörjt in kroppen med schampo istället. Fick en fnissattack. Det är är bra att man ka...

Av Pia - Fredag 7 juni 09:19


Påväg med pendeln till kontoret. Jag har sovit gott i natt så känner mig faktiskt utvilad. När jag gick hemifrån hade jag inte speciellt ont heller. Men tyvärr så kom värken smygande. Så mu värker det lite här och där i kroppen. Men som sagt känner m...

Av Pia - Måndag 3 juni 10:58

Sitter på pendeln och ska in till jobbet. Längtar tills jag är på på kontoret. Där är det svalt och skönt. Denna helg var en bättre än förra. Man lagar mat, tvättar, drar bort ogräs mellan stenplattorna på framsidan och lyssnar på bok. Medans jag ...

Av Pia - Fredag 31 maj 07:31

Äntligen fredag. Påväg in till kontoret. När jag gick hemifrån kändes det som jag hade glömt allt hemma. Men det enda jag glömde var vattenflaskan. Nä flaskan är med utan vatten. Kroppen värker i dag. Eller der känd som någon går över den och k...

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards