acasadipia

Alla inlägg den 24 mars 2020

Av Pia - 24 mars 2020 08:58

Ojojo snart är det ju dax.

Hade terapisamtal via telefon idag. Satt i min säng ich pratade. Gick bra det oxå. Jag fick lite att fundera på. Eller jag fick råd att släppa vissa saker för det är inte i mitt liv längre. Saker som tar energi av en som egentligen inte har någon betydelse i ens liv nu ska man släppa. Man ska gå vidare och lämna det bakom sig. Speciellt om man då det skedde försökte fixa det. Och om det inte gick att fixa då så går det inte nu. Förstår ni vad jag menar?

Det går en utmanning på Facebook att man sätter in någon bild på sig själv som ung. Som tur var hade jag inte packat ner allt. Hittade ett där jag går i högstadiet och hade någon extra undervisning i foto. Vi tog bilder. Och framkallade dem.

Tyckte nog att jag var tuff då. Hade mina hårdrockströjor, skinjacka, även nitarmban och nitbälten hade jag. Skulle kanske börja med det igen som typ 50-årskris har ju bara två år kvar. Hihihi.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards