acasadipia

Alla inlägg den 14 mars 2020

Av Pia - 14 mars 2020 08:19

Ojojoj vad tiden går fort nu börjar man oroa sig för att man inte hinner packa allt. Och man oroar sig oxå om corona-viruset kommer orsaka några problem för flytten. Är ju fortfarande förkyld.

Ligger här i sängen och plötsligt hör jag min son snacka engelska. Undra vad han gör? Han sitter vid sin dator och spelar. Pratar han med någon? Wow de är så duktiga på engelska. Hur mycket man ogillar att de sitter och spelar så lär de sig engelska genom spelen. Båda min killar kan mer engelska än vad jag kunde och tror nästan de kan mera än vad jag kan nu oxå. De är iallafall mer bekväma att prata och skriva på engelska än vad jag är.

Idag skiner solen och jag ska ut och gå lite. Har just fått tillåtelse att traska in på vår snart egna tomt och kolla in rabatterna och se vad som har kommit upp.

Ha en skön lördag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards