acasadipia

Alla inlägg den 2 mars 2020

Av Pia - 2 mars 2020 07:08

Jaha idag är det precis en månad kvar tills flyttlasset går. 31 dagar. Igår var det sju år sedan jag flyttade in i lägenheten.

Har börjat packat nu. Tömt mitt pysselskåp i sovrummet. Har även tömt en lådhurts i samma rum. Håller på att tömma skrivbordet oxå. Håller liksom på att göra plats för kartongerna som för hoppningsvis kommer i morgon.
Det kommer ju att bli att man packar någon/några lådor per kväll för att hinna bli färdig tills de kommer och flyttar rasket.

Mamma och jag har varit dels nere i min matkällare där jag har alla krukor och dels i mammas källare. Vi har lite koll på dessa utrymmen. Mitt kälkar för råd tänkte jag ta när flyttlådor har kommit så man kan packa samtidigt.

Få be om ursäkt om det blir mycket snack om flytten en tid fram över.

Ha det.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards