acasadipia

Alla inlägg den 18 februari 2020

Av Pia - 18 februari 2020 08:02

En timmes sovmorgon. Så det är ljust när jag lämnar Märsta. Men det kommer att var defentivt mörkt när jag kommer hem. Allt har blivit förskjutet en timme. Min första shake blir därför kl 8.00 istället för 7.00 Sedan var fjärde timme. Fyra shaker ska jag få i mig idag.

Jag glömde sätt ut gårdagens inlägg på FB igår så jag gjorde det innan började skriva denna. Scrolla gärna bland inläggen ibland händer det att jag glömmer lägga ut dem. Finns det inte en automatisk överförning. Jo men det funkar inte. När jag försöker fixa det så ber de mig att trycka på en knapp som inte finns. Så jag får göra det manuellt istället.

Har efter flera försök och tester av olika mönster äntligen hittat ett mönster på grytlappar att virka. Det roliga är att de mönster som beskrivs som lätta har jag svårast för. Men ny har jag som sagt hittat ett och det är varken lätt eller svårt.

Det syns inte så tydligt på bilden men det blir nästan som en resår i utseendet. Den blir tät och tjock så man kommer inte att bränna sig när man använder den.

Ha en skön tisdag

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards