acasadipia

Alla inlägg den 14 februari 2020

Av Pia - 14 februari 2020 09:44

Veckan började med semester för att jag skulle gå på utvecklingssamtal med Joakim. Jobbar tisdag. På onsdag åker jag till jobbet men får vända i Stockholm city för "lill" killen har blivit sjuk. På torsdagen jobbade jag och mormor tog hand om "lill"killen. Och nu i dag fredag på alla hjärtans dag så är jag hemma med "lill"killen för mormor kunde inte idag. Varannan dag på jobbet, varannan dag hemma.

Jag mår bra. Har inte speciellt ont heller. Så jag skulle ju kunnat dra nytta av att vara hemma och börja rensa. Hittills har jag inte gjort det. För jag blev nog besviken att jag fick åka hem igen i onsdags och surade hela dagen (inombords alltså) så jag slöade och servade sjuklingen. Hoppas jag gör något idag.

Ha en glad alla hjärtans dag

??????????????????????????????????????????

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards