acasadipia

Alla inlägg den 5 februari 2020

Av Pia - 5 februari 2020 06:54

Kan ni tala om hur man kan känna sig både jätte glad och jätte ledsen samtidigt. Funderar på varför jag har dessa två motstridiga känslor samtidigt. Har trott om man känner sig glad inombords så tar det över. Liksom puttar undan ledsamheten. Men tydligen gör den inte det. Eller så är det som jag känner mig glad över medför jobb som jag känner att jag inte klarar av men vill klara. Förstår ni vad jag menar? Om ni har något råd så ge mig dem.

Efter att ha repat en massa på min evighets duk kom jag i det läge igår att jah äntligen fick börja virka ett varv som jag aldrig har gjort. Det kanske finns hopp att den blir klar iallafall.

Hoppas ni mår bra och får en skön onsdag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards