acasadipia

Alla inlägg den 4 februari 2020

Av Pia - 4 februari 2020 07:02

Kallt, varmt, kallt, varmt, fuktigt, torrt fuktigt, torrt. Kan inte vädret bestämma sig? Min värk blir värre när det är så hoppande fram och tillbaka. Kan det inte bli mer stabilt väder aningen kallt eller varmt ell mittemellan men samma temperatur?

Färdig klagat.

Gjorde klart februari i min bujo. Känner mig så nöjd. Tänk vad en liten ljusplatta kan få till det.

Är nu påväg till dietisten för min månliga vägning. Håll tummar och tår att jag har gått ner. Det känns som det iallafall.

Köparna som kom och tittade och mätte igår var lika lyckliga nu som när det skrev kontraktet. Kul. Man skulle nästan vilja komma om ett år och se vad de har gjort om. Men vem vet man kanske blir ledsen. De kanske har rivit ut köket. Jaja ska till nytt ställe vi kommer nog att planera för renovering av köket där. Och då utan dessa problem jag hade i lägenheten.

Ha en skön dag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards